הבשורה על-פי מתי פרק ד

ישוע סובב ברחבי הגליל והמונים הולכים בעקבותיו

17 מִן הָעֵת הַהִיא הֵחֵל יֵשׁוּעַ לְהַכְרִיז וְלוֹמַר: "חִזְרוּ בִּתְשׁוּבָה, כִּי קָרְבָה מַלְכוּת שָׁמַיִם".18 כְּשֶׁהָלַךְ לְיַד יָם הַגָּלִיל רָאָה שְׁנֵי אַחִים, אֶת שִׁמְעוֹן הַנִּקְרָא כֵּיפָא וְאֶת אַנְדְּרֵי אָחִיו, מַשְׁלִיכִים רֶשֶׁת לְתוֹךְ הַיָּם, כִּי הָיוּ דַּיָּגִים 19 אָמַר לָהֶם: "בּוֹאוּ אַחֲרַי וְאֶעֱשֶׂה אֶתְכֶם דַּיָּגֵי אָדָם". 20 מִיָּד עָזְבוּ אֶת הָרְשָׁתוֹת וְהָלְכוּ אַחֲרָיו 21 בְּלֶכְתּוֹ הָלְאָה רָאָה שְׁנֵי אַחִים אֲחֵרִים, אֶת יַעֲקֹב בֶּן זַבְדַּי וְאֶת יוֹחָנָן אָחִיו, בַּסִּירָה עִם זַבְדַּי אֲבִיהֶם וְהֵם מְתַקְּנִים אֶת רִשְׁתוֹתֵיהֶם. קָרָא לָהֶם 22  וּמִיָּד עָזְבוּ אֶת הַסִּירָה וְאֶת אֲבִיהֶם וְהָלְכוּ אַחֲרָיו.

23 הוּא סָבַב בְּכָל הַגָּלִיל כְּשֶׁהוּא מְלַמֵּד בְּבָתֵּי הַכְּנֶסֶת וּמַכְרִיז אֶת בְּשׂוֹרַת הַמַּלְכוּת וּמְרַפֵּא כָּל מַחֲלָה וְכָל מַדְוֶה בָּעָם. 24 שִׁמְעוֹ יָצָא בְּכָל סוּרְיָה וְהֵבִיאוּ אֵלָיו אֶת כָּל הַחוֹלִים הַסּוֹבְלִים מִמַּחֲלוֹת וּמַכְאוֹבִים לְמִינֵיהֶם, וְגַם אֲנָשִׁים אֲחוּזֵי שֵׁדִים, מֻכֵּי יָרֵחַ וּמְשֻׁתָּקִים, וְהוּא רִפֵּא אוֹתָם. 25 הֲמוֹנִים הֲמוֹנִים הָלְכוּ אַחֲרָיו מֵהַגָּלִיל וּמִדֵּקַפּוֹלִיס, מִירוּשָׁלַיִם וִיהוּדָה וּמֵעֵבֶר הַיַּרְדֵּן. 

ישוע עובר לכפר נחום שעל חוף הכנרת. הוא מכריז על בשורת המלכות ועובר בכל הכפרים והערים בגליל. רבים צועדים בעקבותיו. הוא קורא לחזרה בתשובה כי מלכות השמיים קרבה. זה אחר זה מצטרפים אליו השליחים – פטרוס ואחיו אנדרי, האחים יעקב ויוחנן בן זבדי. ישוע מרפא חולים ומחולל ניסים. מכל הארץ באים לחזות בו ולהצטרף אליו. באמצעות שיתוף ולימוד הוא מפיץ את האור. הוא אינו חושש מאלו הרודפים אותו, מכוחות האפלה. הוא נחוש להביא את בשורת האור. לכל אדם בעולם יש הזכות לקבל את האור, ועל כל אדם החובה להפיץ אותו.

להפיץ את האור
להנחיל ולהפיץ את האור באמצעות לימוד ושיתוף. כל אדם הוא כלי מאור והאחדות תאיר את העולם כולו.