עולמו של יואל הנביא

"וַיהוָה מִצִּיּוֹן יִשְׁאָג וּמִירוּשָׁלַ‍ִם יִתֵּן קוֹלוֹ וְרָעֲשׁוּ שָׁמַיִם וָאָרֶץ וַיהוָה מַחֲסֶה לְעַמּוֹ וּמָעוֹז לִבְנֵי יִשְׂרָאֵל" 

יואל ד, טז

ביום הגאולה הארץ תרעד ותזדעזע. תהיה זאת חוויה של בריאה מחדש. האור ישטוף את הארץ ולמאמינים אשר יהיו מחוברים לכוחות העליונים, אלו אשר האמונה שוכנת בלבבם, יהיה מקום בטוח ומואר.

להתחבר‭ ‬להשפעת‭ ‬המלאכים
להתחבר‭ ‬לכוחות‭ ‬העליונים‭ ‬באמצעות‭ ‬מעשים‭ ‬ומחשבות‭ ‬חיוביים‭,‬ הלב‭ ‬יאיר‭ ‬והשינוי‭ ‬הפנימי‭ ‬יתרחש‭ ‬רק‭ ‬אם‭ ‬נכוון‭ ‬את‭ ‬נשמתנו‭ ‬לכוח‭ ‬ההשפעה‭ ‬של‭ ‬המלאכים‭ ‬החיוביים‭.‬

"וְהָיָה בַיּוֹם הַהוּא יִטְּפוּ הֶהָרִים עָסִיס, וְהַגְּבָעוֹת תֵּלַכְנָה חָלָב, וְכָל-אֲפִיקֵי יְהוּדָה, יֵלְכוּ מָיִם; וּמַעְיָן, מִבֵּית יְהוָה יֵצֵא, וְהִשְׁקָה, אֶת-נַחַל הַשִּׁטִּים" 

יואל ד, יח

ביום הגאולה, לאחר עשיית התשובה, ההרים ינטפו חלב ועסיס פירות והאפיקים היבשים יתמלאו מי חיים; השמיים והארץ יתאחדו; גן העדן יפגוש את המציאות. כל עוצמת האור תשטוף לא רק את הפנימיות אלא גם את הארץ כולה.

לממש‭ ‬את‭ ‬גן‭ ‬עדן
לממש‭ ‬את‭ ‬השמיים‭ ‬בארץ‭,‬ לצמצם‭ ‬את‭ ‬האגו‭ ‬ולעסוק‭ ‬ברוח‭ .‬לאהוב‭ ‬את‭ ‬האחר‭ ‬ולשאוף‭ ‬תמיד‭ ‬לשלום‭.‬

"וְקִרְעוּ לְבַבְכֶם וְאַל-בִּגְדֵיכֶם, וְשׁוּבוּ אֶל-יְהוָה אֱלֹהֵיכֶם:  כִּי-חַנּוּן וְרַחוּם, הוּא–אֶרֶךְ אַפַּיִם וְרַב-חֶסֶד, וְנִחָם עַל-הָרָעָה מִי יוֹדֵעַ, יָשׁוּב וְנִחָם; וְהִשְׁאִיר אַחֲרָיו, בְּרָכָה " 

יואל ב, יג

אלוהים מוכן תמיד לקבל בברכה את עשיית התשובה, אם היא כנה ומתמידים בה. הוא ימחל על החטאים ותוכלו להודות לו על כך. רק תיקון אמיתי יכול לחלץ אותנו מן האפלה.

לגלות‭ ‬את‭ ‬הנסתר‭ ‬מתוך‭ ‬האפלה‭ ‬
תיקון‭ ‬אמיתי‭ ‬יכול‭ ‬להתרחש‭ ‬רק‭ ‬כאשר‭ ‬הלב‭ ‬נחשף‭.‬ רק‭ ‬כאשר‭ ‬נגלה‭ ‬את‭ ‬החשכה‭ ‬שבתוכנו‭ ,‬תופיע‭ ‬הגאולה‭.‬